حرفی نمیزدم. با اینکه میدانستم این شکل از سکوت هم تکراری شده است.
بدون اینکه مخاطب خاصی داشته باشد گفت 'موقعیت تازه ای وجود ندارد. حالا هرچه بگوییم تکراری ست' برگشتم و نگاهش کردم. رو به روی فواره های خاموش نشسته بود و کافکا میخواند.
سرم را که پایین انداختم شروع به توصیفم کرد: "نگاهت به همه چیز کوتاه اما مسلط است. تو همه چیز را قبل از اتفاق افتادنش تجربه کرده ای."
او گفته بود یا..اگر بلند نشده بودم همینها را میگفت.
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: همینهاست, نویسنده: بازدید: 204 تاريخ: جمعه 26 آبان 1396 ساعت: 20:04
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 226 تاريخ: جمعه 26 آبان 1396 ساعت: 20:04
اشتباه میکردم. حتی در صمیمی ترین رابطه ها هم اختلاف خواسته های غیرقابل مذاکره ای وجود داره. همه چیز قابل گفتگو و حل نیست. هر خواسته ای لزوماً یه انتخاب ذهنی قابل کنترل نیست.
هرخواسته میتونه یه احساس قوی یا یه نیاز غیرقابل انکار باشه.
با هر اختلافی نمیشه کنار اومد. این سرآغاز آشکار شدن فاصله هاست..
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: جمعه 26 آبان 1396 ساعت: 20:04
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 210 تاريخ: جمعه 12 آبان 1396 ساعت: 13:58
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: پنجشنبه 11 آبان 1396 ساعت: 4:20
خطرناک ترین اشتباه این است که قواعد یک بازی را بلد نباشی اما با دیدن جایزه هایش به شرکت در آن ترغیب شوی! (سونیا سمولک)
+اولین مصداقی که بعد از خوندن کلمه بازی به ذهنتون رسید؟
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: يکشنبه 7 آبان 1396 ساعت: 10:30
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 217 تاريخ: جمعه 5 آبان 1396 ساعت: 23:18
DogVille...ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 205 تاريخ: چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت: 22:09
سکوت کردم
خندید و گفت:
به یاد ندارد.
راه هایی را که پیموده است
درهایی را که کوبیده است
عشق هایی را که آزموده است.
سکوت کردم
گریست و گفت:
یه یاد دارد هنوز..
راه هایی را که نپیموده است
درهایی را که نکوبیده است
عشق هایی را که نیازموده است..
{ واهه آرمن }
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نکوبیده, نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت: 1:54
یکی از بزرگترین باگ های زندگی شاید، سخت و دیر پیدا کردن آدمهایی باشه که تنهایی قشنگی دارن..
ما را در سایت DogVille دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت: 1:54